Sunday, January 11, 2015

FO: Dunes for a boy

Pattern/ návod: Dunes by Justyna Lorkowska
Yarn/ Příze: DROPS Baby Merino by Garnstudio
                   Colour: Red




The pattern/ návod: This is my second version of Dunes. (The first one here.) I needed a vest for my toddler boy and spent hours searching Raverly databaze for the right pattern. For some reasons I couldn´t decide for the amazingly popular Milo, Pebble and other famous designs... I wanted to use yarn from my stash and wanted a pattern which provides me instructions to make a garment without any mental effort. I didn´t want to bother with endless swatching and stitch counting which is necessary when substituting yarn. I just want to grab yarn and needles, cast on and knit without worrying about the result. 

V pořadí druhý svetřík Dunes, tentokrát s krátkým rukávem, aby posloužil coby vesta. Strávila jsem hodiny prohledáváním databáze návodů na Ravelry a stále jsem nemohla vybrat TO ONO. Z různých důvodů mi nevyhovovala vesta Milo, Pebble ani jiné oblíbené modely...Chtěla jsem návod, který mi zaručí bezchybný výsledek bez velkého úsilí. Jsem skromná, já vím. :-) Návod, na který můžu použít svou nasyslenou přízi a neotravovat se s nekonečným pletením zkušebních vzorků. Návod, u kterého u bych nemusela improvizovat kvůli jinému počtu ok. Chtěla jsem jen prostě vzít jehlice a přízi, začít plést a bez přemýšlení následovat instrukce. Relax.

The Dunes pattern met all my requirements, it is a brilliant design! Modern and stylish looking, easy to make and very practical to wear. To be frank the two Dunes sweaters I made are the best sweaters (both handmade or bought in a store) my children ever had! 

Dunes přesně splňuje mé požadavky, divím se, že mě to nenapadlo dřív! Návod je geniální: jednoduchý na upletení, moderní svetr pro děti, který je praktický a úžasně sedí. Ve skutečnosti je to nejlepší svetr, jaký moje děti kdy měly - ať už kupovaný nebo ručně pletený. A to je co říct! 

The yarn/ příze: I reviewed the yarn in my previous post.
                                    Recenzi příze najdete v mém předchozím příspěvku. Je skvělá!

Thank you for reading!/ Děkuji za Váš čas!

2 comments:

  1. Bezva provedení! Zase jedno na seznam "must have", jen doufám, že mi dítě dříve nevyroste :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nevyroste! :-) Tenhle svetřík se fakt plete sám a navíc velikosti mají rezervu. Délky se dají uzpůsobit za pochodu, takže v podstatě nelze udělat chybu. Tak už nedočkavě vyhlížím ten tvůj! :-)))

      Delete